Liikkeen ja verkkokaupan tilaus- ja sopimusehdot & palautus
Tilaus tehdään Doppshop verkkokaupan kautta www.dopp.fi/verkkokauppa. Asiakas saa tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin. Kun olemme käsitelleet tilauksen ja se on valmis lähtemään, saa asiakas toimitusvahvistuksen sähköpostiinsa, jossa on myös Postin seurantakoodi. Kun paketti saapuu asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen, saa asiakas saapumisilmoituksen tekstiviestillä. Tarkistathan, että yhteystietosi ovat tilauksessa oikein.
Yli 50,00€ tilaukset toimitamme ilman postimaksua! Alle 50,00€ postimaksu on 3,90€.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut
verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Verkkokaupan palautus/vaihto
Mahdollisen palautuksen tai tuotteen vaihdon maksaa asiakas. Palautus/vaihto-aika on 14 vrk.
Palautuksesta/vaihdosta tulee aina ilmoittaa osoitteeseen shop@dopp.fi
Palautuksissa on käytettävä postimme kanssa tekemää sopimustunnusta 653548. Näin tuotteet palautuvat suoraan liikkeeseemme, ei postin noutopaikkoihin. Palautukset tulee tehdä ainoastaan postin kautta tai tuomalla ne liikkeeseemme. Palautuksen postimaksu on € 6,00 joka vähennetään palautettavasta summasta (asiakas ei maksa postimaksua postille) tai vaihdossa se tulee maksaa meidän antamalle tilille. Vaihto tapahtuu kun postimaksu € 6,00 näkyy tilillämme ja palautettava tuote on saapunut liikkeeseemme.
Palautuksesta/vaihdosta tulee säilyttää postin kuitti niin kauan, kun palautuksen summa/vaihto on tapahtunut. DOPP vastaa paketin lähetyksestä, kunnes asiakas noutaa sen postista ja asiakas vastaa paketin lähetyksestä kunnes DOPP on vastaanottanut paketin.
Palautus/vaihto ei koske hygieniasyiden vuoksi alusvaatteita, sukkahousuja, sukkia eikä korvakoruja. Tuote on on oltava alkuperäisessä kunnossa ja tuotelaput on oltava kiinni tuotteissa. Kengät on toimitettava alkuperäisessä laatikossa. Mikäli näin ei ole, emme voi hyvittää palautettuja tuotteita.
Tuotteet tulee palauttaa seuraavaan osoitteeseen:
DOPP
653548
Yrjönkatu 21
00100 Helsinki
Puh. 040-195 2113
Noutamaton paketti maksaa € 6,00 asiakkaalle, joka vähennetään palautettavasta summasta. Jos noutamaton paketti lähetetään asiakkaalle uudestaan, velotetaan asiakkaalta yhteensä € 12,00 (noutamaton paketti ja uudestaan lähetettävän paketin postimaksu). DOPP maksaa ensimmäisen lähetyksen postimaksun.
Mikäli asiakas ei ehdi noutaa pakettia viikon kuluessa postiautomaatista, tulee hänen olla yhteydessä liikkeeseemme shop@dopp.fi. Voimme pidentää säilytysaikaa postin veloituksen mukaan seuraavasti:
Minimi säilytysajan pidennys on 7 päivää € 10,00. Sen jälkeen hinta on 1 €/päivä. Maksimissaan säilytysaikaa voi pidentää 28 vrk. Nämä hinnat ovat postin veloittamia maksuja.
Mikäli asiakas on kirjoittanut tilaukseensa väärät osoite/puhelinnumero tiedot, teemme muutosilmoituksen postille ja veloitamme asiakasta muutosilmoituksesta postin veloituksen mukaan.
Mikäli asiakas haluaa paketin lähetyksen jälkeen vaihtaa paketin noutopistettä, teemme muutosilmoituksen postille ja veloitamme asiakasta postin veloituksen mukaan € 10,00.
Mikäli verkkokauppa tilauksen haluaa noutaa liikkeestä, valitaan maksutavaksi ”Nouto Liikkeestä”. Tällöin tilaus on noudettavissa liikkeestämme seuraavan arkipäivään klo. 18.00 saakka. Tämän jälkeen tilaus perutaan. Jos haluaa pidentää hakuaikaa, tulee olla yhteydessä liikkeeseemme. Tilaus maksetaan noudettaessa eli tämä on varaus.
Mikäli tilausta tehdessä lukee kokoa valitessa ”Jälkitoimitus”, ilmoitetaan asiakkaalle kun tuote on saapunut liikkeeseemme ja sen voi noutaa. Jälkitoimiuts näkyy myös tilausvahvistuksessa, jonka asiakas saa sähköpostiinsa.
Mikäli haluaa kotiinkuljetuksen, valitaan ”Kuljetus kotiin € 10,00”. Tällöin posti toimittaa paketin kotiin, mutta paketti pitää vastaanottaa kotona. Mikäli pakettia ei vastaanoteta (posti ei ilmoita paketin tulosta), vie posti sen lähimpänä vapaana olevaan postitoimipaikkaan, josta se tulee noutaa.
Hyvityksen maksu
Palautettava summa palautetaan asiakkaalle sitä maksutapaa käyttäen, kun alkuperäinen tilaus on tehty. Luottokorttimaksut ja Mobile Pay maksut näkyvät asiakkaan tiliotteella hyvityksinä, Nordean ja OP verkkopankkimaksut hyvitetään suoraan asiakkaan tilille ja muista verkkopankkimaksuista asiakas saa Visma Pyltä s-postin, johon asiakkaan tulee täyttää tilinumeronsa mihin hyvitys maksetaan. Maksaja on Visma Pay ja hyvitys kestää noin 7 pankkipäivää. Asiakkaan tulee itse seurata, että hyvitys on palautunut sille maksutavalle, millä tilaus on maksettu.
Liikkeestä ostetun tuotteen palautus/vaihto
Palautus/vaihto-aika on 7 vrk. Ostoksesta ei palauteta rahoja vaan asiakkaalla on mahdollisuus vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada lahjakortti vaihdossa tilalle. Tuotteen tulee olla käyttämätön, tuotteessa on oltava tuotelaput tallella ja kengät tulee palauttaa niihin kuuluvassa laatikossa. Sukkahousuilla, sukilla ja alusvaatteilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.
Lahjakortti on voimassa lahjakortin päiväyksestä yhden (1) vuoden. Lahjakortin saajan on säilytettävä lahjakortti (lahjakortti on asiakkaan vastuulla) ja se on oltava mukana joko asioidessa liikkeessä tai verkkokaupassa tulee valita maksutavaksi ”Lahjakortti” jolloin palaamme asiaan tilauksen saavuttua. Mikäli lahjakortti on ostettu verkkokaupasta, tulee se olla esim. kuvana s-postissa. Lahjakortin voi ostaa liikkeestämme tai verkosta osoitteesta shop@dopp.fi.
Reklamaatio
Reklamaatio asioissa tulee olla yhteydessä liikkeseen joko sähköpostillla shop@dopp.fi tai käymällä liikkeessä. Tämän jälkeen annamme ohjeet miten tomia viallisen tuotteen kanssa. Viallisia tuotteita ei tule lähettää liikkeeseen ilman yhteydenottoa.